wtorek, 11 grudnia 2012

Początek


Witam,
Przydałoby się przywitać na nowym portalu z nowymi ludźmi. Także Witam wszystkich.
Bloga prowadzę od niepamiętnych czasów. Jak jeszcze mylog był brązowy, potem stało się coś  niespodziewanego, mój mylog sie rozwalił i poszukiwałam nowego miejsca, blog.onet.pl nie był tym co chciałam. Usadowiłam się na ownlogu, gdzie spędziłam całe 5 lat - i nie żałuję. 
Jednak ostatnio przeczesując opowiadania o Dramione, które w większości były na blogspcie, stwierdziłam, że fajnie by było spróbować tego portalu i być może wrócić ze swoim starym opowiadaniem, na nowo napisanym przez brak rozdziałów które zostały na starym kompie, który umarł śmiercią tragiczną razem z dyskiem. Może ktoś pamięta opowiadanie o Hermionie Vid Riddle albo opowiadanie o Miyoko i jej miłości do Gaary, które było na blog4u.pl. No ale to były stare czasy gdy rozwijały się portale blogowe, w których teraz jedynie zagraniczne coś mogą zaoferować.
Jeśli chodzi o moją ciekawość do blogspota, to mam wrażenie, że będzie mi tu dobrze i zaczne na nowo pisać jakąś historie, być może nawet na święta coś skrobnę w tematyce Dramione i dlatego też taki wybrałam szablon. Z racji pasji. 
Mam nadzieje, że spodoba mi się tu, bo mimo wszystko mam sentyment do mojego ownloga.

2 komentarze:

  1. Hej! Czekam z niecierpliwością na prolog lub pierwszy rozdział. :)
    Blogspot jest faajny <3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale to jest cięższy orzech do zgryzienia. xD
      Jak na razie zaczytuje się we wszystkim co jest dostępne. Ale może do świąt coś naskrobę, jednak klasa maturalna zobowiązuje. A po za tym nie umiem pisać bo pisać, muszę znaleźć swój cel opowieści. Jak na razie intensywnie o tym myślę.

      Usuń