środa, 19 grudnia 2012

"Czas biegnie"



Czas biegnie, światła gasną, zegar wybija ostatnią godzinę… 

Myślisz, że to już koniec, a każdy problem nasila się jeszcze bardziej. 

Myślisz, że czas leczy rany? Dobry żart, odpowiadasz sarkastycznie. 

Bierzesz życie w swoje ręce, ale co ci po tym? 

Nie uleczysz ran, nie zliczysz swoich błędów, nie wynagrodzisz innym swojego oszustwa jakim byłeś. 

Nie dasz się porwać w ramiona rzeczywistości, która tak doszczętnie cię zniszczyła, która pokazała ci, że życie jest tylko białe i czarne. 

‘Żyj ty cholerny wieśniaku!’ potrząsając twoje ciało, chcą cię przywołać do tego świata, a ty dalej brniesz w ciemny tunel bez światła. 

‘Ty zdrajco, jak możesz mi to robić? Co ja ci to życie zawiniło?’ dostrzegasz ruch, słaby, jak zjawa, jak przeźroczysta esencja. 

Ty dalej myślisz nad tym co ci nie wyszło, czym zawiniłeś. Myślisz – tak prościej. A wiesz co ci ta istota powie? ‘Gówno prawda, jesteś kłamcą, więźniem serca, a sługą rozumu, idiotą. Czas się pozbierać, bo życie jest tylko jedno. ’ 

Tak ta biała istota z biało-czarnymi skrzydłami daje ci dwa pióra, masz wybór. Pozbierać się i walczyć o siebie, albo poddać się i umrzeć. Co wybierasz? 

Zdrada, miłość, szczęście, smutek, rodzina, samotność… 

To Twój wybór!


~~~~~~~~

Kiedyś miałam kilka takich małych opowiadań, o taka mała radosna twórczość w porywach natchnienia, ewentualnie znaczącego momentu życiowego. W sumie te mini opowiadania nic konkretnego nie wnoszą, ale jak dla mnie mają głębszy sens. 

Za jakiś czas przeniosę też na blogspota wiersze, które jeszcze są na ownlogu.

9 komentarzy:

  1. Witaj.

    Przepiękne, inteligentne, wzruszające... Tak chyba najtrafniej da się opisać to, co tutaj umieściłaś. Szkoda, że takie któtkie... Naprawdę pięknie, dojrzale napisane, kryją w sobie taką mądrość... Moim zdaniem czarujesz słowem piękne zaklęcia. Zazdroszczę :)

    Pozdrawiam i jeśli napiszesz coś nowego, to proszę poinformuj mnie na :
    [ http://hipokryzja-uczuc.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jednak nie wszystko co wychodzi z pod pióra jest na tyle mądre i wzruszające, to było pisane pod wpływem załamania i może dlatego zawarłam w tym aż tyle uczuć.

      Mogłabym to kontynuować jako opowiadanie, jednak to przelotna myśl, a po za tym jak na złość wena lubuje się w nieszczęściu, a na chwilę obecną dobrze mi w moim szczęściu.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem. Doskonale odnajduję się w tym co jest napisane w tych kilkudziesięciu słowach. Naprawdę piękne słowa. Myślę, że będę tutaj wpadać aby od czasu do czasu przeczytać coś co wyjdzie spod twojej ręki.
    Wracając do twojego komentarza u mnie - polecasz szczególnie jakąś koreańską dramę bądź w ogóle azjatycką? Ulubiony wykonawca? Bo będąc szczera k-pop to jeszcze nie mój świat i poza paroma utworami, które przewinęły się w dramach i piosenkami wyszperanymi na YT nie posiadam wielkiej audioteki. Możesz coś polecić?
    Możesz odpisać w komentarzu albo na mail sweetchoco2809@gmail.com

    Pozdrawiam i dziękuję za świąteczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Widzę, że natrafiłam na opowiadanie Potterowskie. Bardzo mnie to cieszy. I jeszcze Dramione... Teraz naprawdę bardzo trudno znaleźć jakiś dobry fick o nich i cieszę się, że z takim wyskoczyłaś ^^ Gdy będę miała więcej wolnego czasu niż dziś, na pewno nadrobię. Ostatnio mam ochotę poczytać coś o tej parze. Pozdrawiam :**
    P.S. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale zapraszam na zwariowane-milosci-w-zakonie-feniksa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie jest opowiadanie dramione, ale już posiadam koncepcję na opowiadanie, a to co tu widnieje to jak już wcześniej wspominałam jest tylko miiaturką wylewanych myśli na papier pod wpływem uczuć i pewnych sytuacji z życia. ^^

      Usuń
  4. Właściwie weszła tutaj, aby Cię powiadomić, ale przepiękny szablon i miniaturkowa forma notki skłoniły mnie do przeczytania.
    Cóż, czytając Twój tekst, trzeba się skupić, gdyż nie jest on prosty, nie wszystko mamy podane na tacy, trzeba szukać w nim rozwiązania, a to wielka sztuka. Podoba mi się intrygujący i emocjonalny charakter tego, co piszesz.
    I nie ukrywam, że najchętniej zobaczyłabym tutaj Dramione ^^

    P.S.
    Zapraszam na nową notkę na www.poki-nie-przyjdzie-smierc.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i powiadomienie. A dramione jest już tworzone. Tylko chyba zbyt prostym językiem zaczęłam pisać więc wiele musze zmienić jeszcze xd

      Usuń
    2. Oj, mam nadzieję, że moje słowa nie będą przyczyną komplikacji. Oczywiście lubię się trochę nagłowić przy czytaniu, ale nic się nie stanie, jeżeli pojawi się prosty język. Napisz, tak jak Tobie wydaje się najlepiej, a potem zobaczymy, czy trzeba wprowadzić jakieś poprawki ;)

      Usuń
    3. Ależ w żadnym wypadku. Tylko muszę to jeszcze przemyśleć. ^^ A szczerze mówiąc ten tekst u góry powstał w 15 minut nie całe, ale to była inna sytuacja xd Jednak sama też lubię sobie dawać wyzwania. ^^

      Usuń