sobota, 2 sierpnia 2008

"Iluzja"


Pytasz czy kocham cię?
Nie wiem.
Może to tylko złudzenie, może uwielbienie.
Jestem rozdarta między tym czy jesteś iluzją czy rzeczywistością.
Przez Ciebie żyję w dwóch światach, które sama stworzyłam...
Dla Ciebie.

Pytasz czy ufam ci?
Jak mam ufać chorym iluzjom, które zaraz znikają
Gdy otworzę oczy,
Ciebie nie ma.
Rozpływasz się,
Jak sen.

Pytasz czy śnisz mi się?
Jak nie mogę usnąć, bo gdy tylko przymknę oczy ty pojawiasz się.
Po prostu jesteś.
Jak jakaś choroba nie pozwalasz mi spać i normalnie żyć.

Jesteś tylko iluzją, chorym wymysłem mojej wyobraźni...
A jednak istniejesz naprawdę...
Ale jesteś nieosiągalny...
Tak jak ja jestem tylko szarą myszką, której nie widać w tłumie, który Cię uwielbia i jednocześnie otacza z każdej możliwej strony.

Jesteś mój tylko w tedy, gdy przymykam oczy, by oderwać się od rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz