poniedziałek, 11 sierpnia 2008

"Alter ego"


Biały i czarny?
Wielkiego wyboru nie mam.
Czy tak zawsze ma wyglądać moje życie?
Ma się składać z kontrastów?
Czemu?

Prawda czy kłamstwo?
Czy to ważne?
I tak mieszam prawdę z domieszką kłamstwa.
A to tu prawda, a tu kłamstwo.
Co za różnica?

Porządek czy chaos?
Uporządkowany chaos to ja.
Burza z piorunami między, którymi są piękne jasne chmury.
Czy nie tak wyglądam w środku?
Czy nie takie robię wrażenie?

Z pozoru cicha, spokojna i miła?
Może jednak zakochana w świecie, nie moralna chłopczyca?

Ciekawi Cię jak to możliwe?
Cóż... mnie też.

Czasem nie potrafię się zrozumieć?
Me pomysły i myśli sprowadzają się do jednego.
Instynkt podpowiada, że to kontrast?
Ale czy na pewno?
A może to moje <i>alter ego</i>?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz