wtorek, 9 września 2008

"Nie potrzebuję cię..."


Jak w bajce być nie może...
Księcia nie ma...
Nie ma księżniczki...
Nie ma tej magii, która jest i będzie.
Wszystko wyrwane z jednej książki...
Poplątane?
Nie, jeszcze nie, ale może kiedyś...

Czy powiesz te słowa?
Nie wydaje mi się.
Może kiedyś sprawisz, że serce zabije mi szybciej.
Może uda ci się obudzić to co głęboko uśpione.
Może zrobisz ze mnie księżniczkę,
Ale ja pytam po co?
Nie potrzebuję tego.
Wszystkie zaszczyty nie są dla mnie, a dla niej.
Niej, która była przede mną i zamieszkała gdzieś...
Gdzie ja miałam być od początku.

Czy możliwe, że zajęła pisane mi miejsce?

Jeśli tak, to czemu ciągle wracasz i szepczesz zakazane słowa?
Mówisz, że podobają ci się, szczególnie w tedy, gdy kierujesz je do mnie?
Ale ja Ci mówię po raz setny, że nie mnie jesteś pisany...

Odejdź i zostaw tylko łzy...
Tylko ich pragnę...
One kochają mnie, a ja kocham je.
Czy chcesz, czy nie, Nie Potrzebuję Cię.

Jesteś, ale jaki?
Zastanawiałeś się kiedyś czego tak na prawdę chcesz?
Dam Ci radę na przyszłość, której ze mną nie podzielisz, trzymaj się z daleka od mojego serca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz